Saturday 7 May 2011

hati aku , jiwa aku ? aku je yang tau !


nape dgn jiwa aku ? hati aku ? perasaan aku ? 
hmm , arienie aku dah tak boleh nak rase ape ape dah .
im lost my SPECIAL ONE :'(
aku always ingat dekat dye , risaukan dye .
sehari aku ta txting dye , aku tak boleh , even tade respon pon dari dye .
aku saba tunggu dye , sebab aku sayang dye giler :') 
dulu kami kawan ,dye mmg jenis yang giler giler .
aku happy sangat dpt kawan dgn dye ! 
lame lame kawan , then dye layan aku dgn baik 
sumpah aku rase disayangi , sbb dye care sume pasal aku :)
txting 24h non stop 
then , one day he's propose me to be him gurlfie .
wowwwwww !
macam tak sangke , layak ke aku nak becinte ?
setahu aku , aku dari dulu , if becinte nih mmg akan kecundang .
tapi semua tuh aku tolak tepi , yang penting aku dgn dye bahagiaaa :) 
yeay , so kami declare cple !
seronok lah hidop becouple , dah lame aku single .
hari hari biasa aku lalui dgn biasa .
then pade suatu ketika aku dah rase lain .
relation kiteorang .
banyak kali berlakunya perselisihan faham .
small matter actually , tapi boleh jadik gadoh ....
tapi even mcmtu pon , kami tetap kukuh lagi dan lagi :')
then , ade suatu ketika , kami mule jarang contact each other .
sebab ? entah lah , aku pon tatau !
kami jarang cntc but relation kiteorg tetap ada lagi :) 
one day dye txt aku .
waaa , happy giler dpt txt dari dye kan kan <3
then , dlm txt tuh dye bagi mcmnie :
start now , we stop contact each other okay ?
HAH 
ape nie ? aku sangat tak fahammm !
kenape tibe tibe dye txt aku mcmnie ? aku tanye dye tanye dan tanye !
macam macam dye cakap , dye kate dye tak de semangat and tak perlukan sesiapa dah .
watta ? abes , dye tak perlukan aku jugak ke ?
macam macam yg bermain di benak fikiran aku nie .
aku try talk talk talk dgn dye , then dye pon beransur okay 
kami seperti biasa . kuadkan relation kami ? hmm
jarang jugak contact .
takpe , aku besabar lagi dan lagi :')
tapi aku rase , kalau kami contact , akan lah berlaku slhfhm ke ape ke .
aku jadik takod nak call dye , txt dye .
sebab aku taknak akulah punca kami berenggang or gadoh :'( 
aku dah rase semakin jaoh dgn dye .
even aku sentiase ingat janji dye , dye slalu dekat untuk aku :') 
jaoh , jaoh , dan jaohhhhh dye pergi .
lately nie aku suke besendirian , malas nak lepak , kua umah .
aku selalu berimaginasi sendiri , macam macam aku fikir .
im lost my direction :') 
aku perlu ke teruskan hubungan nie ? 
aku rase dye tak perlukan aku .
and tadi dye sendirik cakap , dye tak perlukan kasih sayang .
so ? mean it ? 
bejurai jurai airmata aku , tapi aku tetap kuad jugak balas IM dye kat facebook tadi .
dye kate dye ta sempurna .
dye kate dye sedar dye sape , and dimane dye berpijak .
ape semua nie ? 
aku semakin tak faham , ya allah :'( 
aku cuba dah buad yang terbaik untuk relation nie .
aku cuba jadik yang terbaik untuk dye .
tapi macam biase , cinte aku akan terputus di tengah jalan .
aku terpaksa akur .
dugaan ape lagi ya ALLAH yang kau beri pada aku .
aku semakin tak kuat , aku lemah !
kenapa aku msti terima nasib seperti ini ? 
kenapa mesti bende yang lepas jadik balik , berulang ulang :'( 
kenape mesti orang yang aku sayang , akan pergi saat aku sangat memerlukannya !
shahidzul azuharnaim 
saie rindukan awak , gelak awak , txt dari awak .
itu semua membuadkan saie tenang 
awak dah bukak hati saie untuk menerima seseorang dalam hidup ni 
tapi sekarang ? mane awakk ? 
saie sayang awak , tanak hilang awak !
kenape tak pernah nak faham saieeeeeeeeee ? :'( 
awak , saie dah hilang dlm hidup awak .
awak jage diri tau tau .
saie tetap sayangkan awak , love you ? always i do sayang .
awak rase saie fikir awak mainkan saie , awak silap 
saie tak penah fikir smpai mcm tu sekali 
saie tak fikir awak sejahat itu !
awak 
maafkan segala kesalahan saie selama nie .
and thanks for bright my day with ur fully love :') 
-end-

*aku terpakse kuad even airmate aku non stop while aku type entry nie . 
im lost my LOVE ONE 
only GOD know my hurtnesss ! 
:'(
  •                             







No comments:

Post a Comment